Derinsmommm benim de fotoğraf çekimi oldu. Pandeminin ortasında kapı süsünden çikolatasına hediyesine ıvırına zıvırına kadar ayarlayıp bunu nasıl ayarlamadım uyuz oluyorum kendime düşündükçe.. bir de çok dikişim vardı, annem kaldı yanımda eve kim gelse ben ortalıkta gezdim. Çay servisi yapıyordum annem yorulmasın diye🙄 annem yat diyordu ben insanlara ayıp olur zannediyordum. Ay ne salakmışım😫 hiç dinlenmediğim için 2 ay oturamadım acıdan. Şimdiki aklım olsa annemin her dediğini yapardım salak kafam