Kızlar 22 yasindayim 2 ay önce doğum yaptım ve 1 hafta önce çok şiddetli mide ağrısı yaşadım böyle mideme bıçak saplanmis gibi bı ağrı sırtıma vuruyor nefesimi kesiyor bebek küçük olduğu için gidemeidm randevu aldım doktorlarin grew yapacağı zmna denk geldi neyse salı günü gittim doktor karaciğer değerlerin yüksek dedi tekrrar kan verdim ultrasyon istedi tabi ona gün verdiler hala gidemedim Çarşamba gidip sonuç aldım doktor sen hepatit b geçiriyorsun dedi yatirayim dedi kabul etmedim bebeğime bakack kimse yok hastanedede enfeksiyon kapar diye enfeksiyon a git birde onlar baksın dedi gittim oda kesin geciriyorsun diyemeyiz dedi ama böyle vücudumda kizarikljk kaşıntıda var yaşayan varmı daha önce veya çevresinde nasıl geçti ??