Dün sağlık ocağında 6 ay aşısını yaptırdik bildiğiniz üzere 5 li karma hepatip B KPA ve ağızdan çocuk felci damlası verildi sağ bacağına iki aşı yapıldı aşıdan 2saat sonra cocugum uyurken bacağınin titredigini fark ettim o anda zaten huzursuzlanip bacağını hareket ettirdi gece yatağa koyduğumda aynı durum yine oldu ve sabah 4 kez üst üste aynı şekilde titreme oldu oğlum huzursuzlanip hemen bacağını hareket ettirdi hep uykudayken fark ettim sağlık ocağını aradım öğleden sonra ya çağırdılar. Çok canım sıkıldı bilgisi olan var mı bu konu hakkında 😣