Kızlar 9 gün oluyor sezeryan doğum yaptım geçenlerde dikişlerden sızıntı şeklinde sarı kokusuz bi sıvı geldi doktoruma gittim enfeksiyon yok yağlar eriyor o akıyor dedi dikişleri sıkıp boşalttı ve kapadı antibiyotik başlattı başına gelen var mı akıntı bu şekilde kendiliğinden kurur mu acaba