Egebey Merhabalar canımız annemiz. Forum kuralları gereği etiketi içeriğe uygun olarak düzenliyoruz. Postunuzun etiketi annelerin gün odası olduğunda daha çok yorum alır diye bir durum söz konusu değildir. Postunuzu üstte tutmak istiyorsanız yorum yapabilir,emoji bırakabilir ve böylelikle daha çok annemizin görmesini sağlayabilirsiniz 🥰 keyifli forumlar 🌼