Nik_mik_yok Koalina evet eliyle yoğuruyor. Zor geliyorsa bı gün yoğur ve beklet ,iyice şişiyor zaten . Ertesi gün tekrar yoğur , çok güzel oluyor. Bizde genelde yaptığımız akşam yemeyiz ,ertesi güne bırakırız , dinlensin diye
Koalina Nik_mik_yok Erkek gücü bi ayrı tabi, bilmiyordum bunu öğrendiğim çok iyi oldu teşekkür ederim 🙃
zaydn Nik_mik_yok nohutu kemikle ezilecek şekilde pişiriyorsun düdüklüde tabağa al biraz ez cok degil ama tencereye sıvıyag pulbiber tozbiber kimyon koy kızarınca o ezilen nohutu at icine karıştır oldu bitti kızartma yap durumun icine koy nohutu kızartma at salata at oh mis ayranla ye Antep’te yapılan tırnaklı pideyle cok güzel oluyor getirtmistim ordan ama Mardin’de oturuyorum bulmak zor oluyor bazen lavaslada olur
Nik_mik_yok Koalina yani erkekler daha güzel eze eze yoğuruyor, biz kibarcik😁 ama dediğim gibi bekleterek yaparsaniz yorucu olmuyor😊
Cgdmltr93 Hazalperisi tavuklu pilav,fellah köfte, tavuk ciğeri, yaprak sarma, mercimek çorbası 🤗 akşama kayınvalidemler gelecekler de 🤭
cicekbahcem Hazalperisi Tüh üzüldüm Konya’dayim eğer sende Konya’daysan fazlaca yapayım sana göndereyim olmazmi 🤗