Arimbalimm Kızlar başlıktanda anlayacağınız gibi sorum şu; bebeğim nerdeyse 9 aylık olacak yürütece koyduğumda parmak uçlarını kullanarak yürüyor. Kayınvalidemde hastaneye götürün dedi. Ben normal olduğunu düşünüyorum ama size de bir sorayım dedim ?
Kumsal28 Arimbalimm benim kızımda 8 aylık oda parmak ucuna basıyor anormal bi durummuymuş acaba büyüdükçe düzelir diye düşünmüştüm bende
Pamukanne1 Arimbalimm bnce öyle alıştırma 5 aylıkken başlamıştım ilk adım ayakkabı giydirmeye dümdüz basıyor 8 aylk şu an
PelinByrktr Arimbalimm yürüteç kullandığınız için parmak ucunda geziyor yürümeye başladığı zaman da öyle yürüyecek. Bu yüzden yürüteç önermiyorlar zaten
Selin1234 Arimbalimm canım gayet normal yeni yeni adapte oluyor yavaş yavaş boyu ettikçe düzelir eğer normal şekildeyken o şekilde yürüyorsa oo zaman doktora gorundurmek gerekiyir
Arimbalimm Kumsal28 bende öyle biliyordum. Komşumuzun bir kızı da öyle yürüyordu küçükken sonra büyüdükçe normal oldu. Acaba bir tuhaflık olabilir mi diye kafama takıldı
Arimbalimm PelinByrktr çok fazla koymuyorum aslında yürütece ama ondan olabilir haklısınız. Yürüteci itmek için zorluyor kendisini belki o yüzdendir
Selin1234 Arimbalimm ben iki kızımda yürütecek kullandım ve iki sidd yuruteci bırakınca normal yürüdüler korkma normal e döner
Smy16 Arimbalimm gayet normal çogu cocuk parmak ucuna basarak yürüyo ilk zamanlar ama bu olay yürüteçten alışkanlık haline geliyo, olabildigince çok az bindirin yürütece
Ddddddd01 Arimbalimm oğlum 2 yasına kadar parmak ucuna basarak yürüdü şimdi basmıyor artık basma dedikçe daha çok basıyor ilgilenmiyor gibi yapın