Kozlar selamsss belki bilenleriniz vardır diye soruyorum ben açıktan üniversite bitirmek istiyorum edebiyat bölümünü belki ilerde işime yarar bir yerde çalışırım işime yaramazsa da kendimi geliştirmiş olurum diye düşünüyorum ama üniversiteye nasıl hazırlanacağım konusunda bir bilgim yok bana bununla ilgili bşr bilgisi olanlar cevap verebilirler öi liseden mezun olalım nerdeyse 10 sene oldu nasıl çalışılır üniversiteye.