Cahitarassss Elisaipek test yaptım negatif çıktı hastaneye de spnal taktırmak için gitmiştim. Bi kaç tane de sorun vardı kan aldılar. Ertesi günü kanda çıktı.
Elisaipek Cahitarassss Allahım kolaylık versin inşallah zor olur ama bende ilk fırsatta takılırım inşallah spiral yoksa ikinci gelicek bu gidişle
Cennet-Eserr Cahitarassss hayırlı olsun tebrikler… çok zor ama bence ikinci çocukta çok güzeldir eminim. Ben bebeklerin rızkına şansına bereketine çok inanırım… yiyecek ekmeği varmış ki geliyor sağlıkla gelsin🙏🤍
Cahitarassss Elisaipek ben devlet hastanesi gittim aile planlaması olan hastaneler takıyomuş sadece dedi