Pnarr94 Selam kızlar.. Ek gıdaya başlayacağım evde yoğurt nasıl mayalıyorsunuz ? Nasıl sütle ? Ben makine daha almadım ilk başta kendim mayalayım dedim 🤔
Nuraydmr Pnarr94 pastorize sütle mayalanması daha uygun oluyor. ben maya olarak da markette satılan probiyotik yoğurt mayası kullanıyorum 🤗
Ebru-isil Pnarr94 ilk zamanlar bimdeki altın süt ile mayalıyordum ya da günlük sütlerle. 1 litre süte 1-2 tatlı kaşığı yoğurt ile fırında mayalıyordum. Şimdi süt satan birinden alıyorum eve getiriyor.
Pnarr94 Nuraydmr bende pastörize sütle yapmayı daha doğru buluyorum peki nasıl yapıyosunuz mesela 1 lt süte ne kadar maya koyuyorsunuz
Nuraydmr Pnarr94 mayanın üzerinde yazıyor ne kadar koyulacağı😊 2 litre için ölçü veriyorsa mesela ben de yarısını koyuyorum göz kararı