Bebeğim 2 aylık bı 10 günden beri her yemekten sonra fena bir mide bulantısı başlıyor ( Hamilelik ihtimali yok) internetten araştırdım ama bir sonuç bulamadım doktora gitmeden önce sizlere sormak istedim anneler siz böyle bir şey yaşadınız mı normal mi acaba doktora gitsem mi gitmesem mi?