Merhabalar benim kızımda 19 aylık olacak ben de 2 aylık hamileyim. İlk test yapınca azaltma yoluna gitmiştim ama gece çok kalkıyordu emmek için. Gündüzde uyumadan önce istiyordu. Doktor hemen kes gebeliğin riskli deyince birden kesmek zorunda kaldım. Yok annecim, hasta olmuş meme dedim. Başta ağladı, hatta ilk gece çok zor oldu yarım saatte bir ağlayıp meme aradı. Ben emzik verip emzirir gibi kucağıma aldım sevdiği şarkıları söyledim, ikinci gece de aynı şekilde ilerledik , şu an aramıyor şükür bıraktık. Arada geliyor hasta diye göğsüme dokunuyor o kadar. Ara ara göğüslerimi elimle sağıp boşalttım ama çok sık değil, rahim kasılmasın diye çok ellemek istemedim, şu an baya çekildi süt. Allah yardımcınız olsun hem anne için hemde bebek için zor bir süreç.