Merhabalar 4 aylık bebeğim var kakasını yapmada zorlanıyodu kabız değildi ama yapamıyodu en sonunda artık düm götürdük kaka testi verdik gizli kan çıktı kakasnda doktorum süt ve süt ürünlerini kesmemi söyledi mamamızıda değştrdş elecare mama verdi bu mamayı kullanan varmı ve nasl bir diyet uyguladınız nekadar zamanda geçer bu alerji😔