4 aylık bebeğime geçen hafta alerji testi yaptık fakat doktor alerji yok dedi. Aptamil mamaya başladık ilk bir kaç gün çok iyi gidiyordu kakasını da rahat yapıyordu ve vücudunda herhangi bir anormallik olmadı. Fakat iki gündür kakasını yapamıyor ve bugün mama ağız çevresine değdi ve birden kızardı ağız çevresi fakat 5 dakika sonra geçti. Neden olabilir. Çok tedirgin oldum