Bebeğim 9 aylık şuana kadar hiç dişi çıkmadı. Ek gıdayı yiyen çocuk 1 haftadır su ile yaşıyor diyebilirim. Diş etlerinde herhangi bir kabarma, kızarıklık vs yok ama doktora gittik doktor alttan gelen diş var dedi. Ben göremedim tabi. Diş çıkacağı zaman diş etlerinde herhangi bir değişiklik olmadan patlar mı diş? Ya da alttan gelen bir diş varsa dişin çıkma süreci ne kadar sürer acaba. Var mı diş döneminde komple beslenmeyi bırakan bebeği olan acaba?
Bu arada hiç huzursuzluk ağlama vs yok. Sadece beslenmeyi komple bıraktı.