gulenadam daha çok başındasınız bence hatanızdan dönün. Eski postlarıma bakabilirsiniz oğlum 11 aylık olana kadar yemedi. Bu ek gıdayı biz çok abartıyoruz. Aynı heveslerle başladım ben de. İnstagramda görünce hapır hupur yiyecek zannediyordum ve yemeyince hayal kırıklığına uğradım. Sürmedi ağzına. Mıncırdı attı. Aylarca. Ama ben hiç vazgeçmedim. Hep koydum önüne. Dilim biber, kapya, havuç, salatalık veriyordum hiçbir şey yapmasa da elinde oyalansın diye. Zorlamayın, yesin diye bir açmayın, siz yerken mama sandalyesine oturtun teklif edin, onun yiyeceklerini kendi tabağınıza alın teklif edin, sizden başka biri sunsun, yer sofrası yapın döksün, saçsın, yemek yerken rol yapın, ağzınızı şapırtadın, ağız hareketlerini abartın. Ama sinirlenmeyin, umutsuzluğa kapılmayın. Muzlu pankek falan yapıyordum, içi biraz ıslak kalıyordu meyveden dolayı. Benim oğlum öyle sevmiyormuş mesela zamanla öğrendim. Muzu bile yemek istemiyordu kahroluyordum resmen şimdi ise muz canavarı. Pankekler, omletler, sebze yemekleri her şeyi az az yiyor şükür. Zamanla rayına oturuyor ama alternatif sunmayı ve bunun bir süreç olduğunu unutmayın.