Saafie _Covidondokuz9 Yalnız değilsin ☺️ bnde alamıyorum doğuma giderken de çok aman aman kilo almamıştım doğumdan sonra da hiç göbek filan kalmadı.. bulursan bnada söyledi 😂
_Covidondokuz9 Saafie bizde genetikni neyse dogum yapan ablalarım 4-5 tane göbek diye bisey yok bende de yok sükür göbek dgl ben kılo istiyom😂
_atesbocegi_ Kilo alamıyorum diyenler zayıf oldukları halde ay çok kilo aldım diyenlere uçan tekme atasım geliyor 😅😅😅😅😅😅😅
Deletedmom_41 _atesbocegi_ Sana gore kg almak kolay olabilir ama olmayinca olmuyor, sizin basit gordugunuz sey baskasi icin belki ciddi anlamda zordur cokta sey yapmayin.
mino01 _Covidondokuz9 53 mü çok iyi bencd. Ben hep 48 im. 🤷🏻♀️ Ama dert etmedim hiç. Çünkü metabolizmam hızlı benim. Birde istem dışı çok su içiyorum. Şuan doğum yaptım 55 im ama başladım bile zayıflamaya 🤷🏻♀️ Sağlığınız yerindeyse bence dert etmeyin. Stres yaptıkça da zayıflarsınız.
_Covidondokuz9 mino01 cevrem biraz etki etki etti 😊 su falan derseniz iki günde bi su icerim nefret edıyrm sudan yani ne bilim saglıklıyım ama o günlere bakınca gerçekten yakıstı diyesi geliyo😂
Lilav21 _Covidondokuz9 48 ile gebe kalıp 61 le doğuma girdim 40 ım çıktı 50 ye düşmüştüm bile 🙈 en son tartıda 47 yi gördüm 🥲 Gece uyumadan önce tok karınla yarım çay bardağına yakın pekmez içtim 1 ay boyunca sonra sonraki ay ara ara içtim şuan 52 yim ☺️
Deletedmom_41 Lilav21 Beni tarif etmissiniz 46 kg ile kaldim 64 ile girdim dogum sonrasi yine ayni bazilari guluyor, bende ondwn istiyorum falan diye ama aslinda zor bir durum vermenin bir suru yontemi varken yiyorsun, yiyorsun fakat yaramiyor asiri sinir bozucu
Lilav21 _Covidondokuz9 her zaman yarım olmuyordu ama o alt kısımdaki tombul kısım kadar içtim her gün 🥺
Minikbebe _Covidondokuz9 nasil et bana da ey Allah I’m😁 Ya arkadasim geceleri ye gitsin mesela dun gece profiterol yedim
EtiPetito _Covidondokuz9 zamanında şu şekilde kilo aldım resmen kemiklerim sayılıyordu, her sabah bal tereyağ kaymak nutella ekmeğe üst üste sürüp bolca yedim 2 ayda 10 kilo aldım sonra bıraktım 😂