NohudunAnnesi yani çok bence. Ek gıda fazla almaz bu kadar mama içen bir bebek. Bizim gece beslenmemiz de yok. Doktorumuz 1 -1,5 yaş arası 2 sefer alması yeterli demişti . 3 sefer veriyordum ben de . Yaşına girmeden 1 e düşürdük .(doktor kontrolünde )Yani artık ana öğün ek gıda olmalı. Lifli besinler vererek bağırsaklarının çalışmasını sağlarsınız . En azından mamadan kaynaklı bir kabızlık mı ancak azaltarak anlayabilir siniz . Biz 2 Farklı doktorla görüştük ikisi de aynı şeyi söyledi . Kilo alımınızda mı sıkıntı var ondan mı bu kadar fazla mamaya devam kararı alındı