Merhaba, 4 ay 20 günlük bir kızım var. Yaklasık 5 gündür ishal. Anne sütü ve mamayla besleniyor. Dün doktora götürdük kaka tahlili yaptırdık. Bakteri ya da virüs cıkmadı🙏 Doktor bağırsak düzenleyici verdi. Onu kullanacagız. Ateş vs baska hiç birşey yok.
Acaba diş çıkarıyor olabilir mi? Doktor dişle ilgili birşey demedi ama aklıma bir tek o geliyor artık.