Günaydın arkadaşlar 🌸
Diş etlerinde ağrı ve iki tane kırık dişim var hastaneye gitmek istiyorum ama emziriyorum bu durumda o an yapılan tedavi sonucu bebeğinizi emzirdiniz mi eşim hastanede çalışıyor orda iki kere sütünü sagip dokucek demişler giden varmı siz nasıl yaptınız ?