Gzm17 8 günlük bebek için 3-4 saat çok fazla 1,5-2 saatte bir emzirmelisin mutlaka. Emzirdikten sonra mama takviyesi yapabilirsin. Mamayı verirkende EDS yöntemini kullanmanı tavsiye ederim, böylece sütünü de arttırabilirsin. Benim de sütüm yetmiyordu ve bebeğim sarılık olmuştu mama+meme şeklinde ilerledik bir süre sonra mamanın miktarı gün geçtikçe artmaya başladı ama benim sütüm artmıyordu. Çünkü anne sütü daha kolay sindirilir mama daha zor sindirilir bu yüzden bebeğin uzun süre tok kaldığından gün içinde seni emme sıklığı azalır. Sana tavsiyem her emzirme sonrası her memeni 20-25 dk olacak şekilde sağ. Sütün gelip gelmemesine aldırma önemli olan memenin çalışması sen memeni çalıştırdıkça sütün artacak. Süt arz talep meselesidir. Sen sağım yaptıkça beyne süt üretmek için komut gidecek ve zamanla sütün artacak. Bu şekilde 10 gün içinde mamayı hayatımızdan çıkarmıştık. Bu söylediklerimi emzirme danışmanlığı yapan doçent bir doktor tavsiye etmişti. Şimdi bebeğim 6 aylık ve çok şükür güzel güzel emziriyorum😊