Gizemgt59 paraben var içerilerinde.ben yenidoğanken kontrole götürdüm çok ağlıyor gazı cok fazla diye. Bana ilk sordugu ne kullanıyorsun dvit olarak dedi. Monovit dedim. Kabız gaz yapar ayrıca tavsiye etmiyoruz içerisinde paraben var dedi. Direkt bıraktım, yazdığı ilacı aldım. Suan ocean kullanıyorum, kan damlası olarak da demiron. Ama onu değiştireceğim tadı çok kötü, içirirken zorlanıyorum.