Melesss gerçekten öyle , bebekten sonra dışarıya çıkmayan kendini sadece bebeğe adayan anneler var , mükemmel annelik böyle bir şey değil. Siz mutluysanız bebekte mutlu . Vakti gelince onsuz zaman geçireceksiniz, onun dışında eski hayatınıza onuda adapte etmeye çalışacaksınız hep . Benim kızım kolikti ama sadece iki hafta dayanabildim eve 😅