BalkizimBaloglum2 ufff cok berbat bır sey hamıle kalır kalmaz başladı artarak devam ettı 9 ay cektım ama benım folık asıt kullanırken nirvanaydı bırakınca bıraz daha ıyı oldum. 4-5 ay domates ekmek limon. Baska bır sey yıyemedım sonra azaldı yavastan yemeye basladım bu sefer de seker cıktı dıyet yaptım😵💫 cok gecmıs olsun annemın tum gebelıklerı aynıymış, sırf bu yuzden gebelık durumundan cok korkuyorum. Ben drammamineydı sanırım onu kullandım ama bence pek etkılı bır ılac degıl ve bana. Gunde 2-3 taneden fazlaya ızın vermedı dr. Bu arada kuzenımın bırı cok rahatsızmıs serum falan vermısler ondan sonra toparlamıs hıc bu sekılde denedınız mı