Tazeanne03 foto çekip doktora gösterin ama normal çocuk doktorları ilgilenmiyor,çocuk gastroentroloji bölümüne gidin kaka tahlilini orda detaylı yapıyorlar .Bizim doktorumuz kakada kan vücudunda döküntü olmayınca anlamadı yavrumun derdini bağırsak tepkili olduğu için karın ağrısı yapıyormuş gaz sancısı ile karıştırıldı😭😭😭😭ama her beslenme sonrası nerdeyse krize giriyordu inek sütünü sindiremediği için bebeğe inek sütü vermiyoruz ama bizim yediklerimizden süte geçtiği için yada inek sütlü mamalar da dokunuyor bebeğe .Karnı şişti kızımın uyuyamazdı uyusa bile çığlıkla uyanırdı kakası çok suluydu ve karnından sürekli sesler gelirdi ayakalarını sürekli ağlama krizlerinde yukarı aşağı çekerdi. Siz kakasından bi Miktar alıp kutuya koyuyorsunuz hastanede inceliyorlar .