laraasu [url=https://www.hizliresim.com/22ej19h][img]https://i.hizliresim.com/22ej19h.jpeg[/img][/url] 23 günlük bebeğimin yüzünde böyle şeyler çıktı sadece anne sütü alıyor neden olabilir yaşayan var mııı
Hilal-95 laraasu evet canm bnm bebeğimde öle olmustu sütün yağlı olduğu için öyle oluyormus yani sütün yarıyor maşallah bebeğine de allah bağışlasın 🙏🏻
EB1661 laraasu benimkindede vardı bolca sütün garadığı yani iyi beslendiği için oluyonzamanla geçiyo canım
anataraf1leoparbenim laraasu ah kuzum maşallah dolgunluk bunlar sakın sıkma müdahale etme olur belirli aya kadar büyüdüğünü gösteriyor 😍
minisinannesiii33 laraasu bizimde aynı şekilde çıkmıştı hepsi geçiyor sonra yine cıkıyor. Dr sordum normal demişti🌸
koalaninannesii laraasu kırmızı nokta şeklinde olan anlında isilik biraz sıcaktan oluyor beyaz noktalar ise emen bebeklerde ve beslenmesi iyi yağlı yani ondan oluyor diye biliyorum sonra geçiyor 2 yazan sonra ilk başta oluyor yada deri altı yağı kötü bir şey değil
laraasu anataraf1leoparbenim EB1661 koalaninannesii Hilal-95 ah ne güzel bir haber verdiniz çook sevindim teşekkür ederim alerjik birşey olmasından korkuyordum ben de ☺️☺️