-TahinPekmez- Bebişimin ilk kelimesi ‘baba’ olmuştu. Eşimin o anki sevincini anlatamam. Gün içinde bir daha ‘baba’ desin diye sürekli arıyordu. Sürekli aradığı için engellemiştim eşimi 😂😂
Deletedmom_11 -TahinPekmez- haha 😄😄😄😄🤭 böyle ilgili babaları bırakın sınrsızca heycanlansınlar. Kiminin umrunda olmuyor ❤️🤗 maşallah diyelim.. 🙂
lalbg -TahinPekmez- ilk baba dedi. Babasına aşık çünkü. Anne’yi hala canı isterse işi düşünce der. Besle büyüt danayı tanımasın anayı diyip çekiliyorum.😂
Uzaymekiii -TahinPekmez- yaa ne tatlı😍 kızımın ilk kelimesi hadi olmuştu😂 yemek yedirirken elimi tutup hadiiiğ demişti🤭😂 biz de sırf desin diye sürekli bekletiyorduk kaşığı memeyi falan😂 çocuğa eziyet ediyomuşuz şimdi düşünüyorum da🤷🏻♀️😍
-TahinPekmez- Deletedmom_11 aynn dediğiniz doğru. Aslında bende engellemezdim ama o ara çocukla uğraşırken durmadan arayınca bıkkınlık vermişti🤗
-TahinPekmez- lalbg aynn. Bana da işi düşnce anne diyor. Normalde ismimle sesleniyor. Tam bir baba aşığı
lalbg -TahinPekmez- babasının da hoşuna gidiyo tabi😂 sürekli baba baba diye geziyolar evin içinde babalar da kendini bi şey sanıyo😂
Laden -TahinPekmez- çok net ve bilinçli şekilde mama demişti. Videomuz var ohaaa diye bağırıyorum falan😁
Laden -TahinPekmez- babayı zaten bab ba şeklinde söylüyordu hep. Babıldama gibiydi sevinemedim ona ben😁
Uzunkipriikk -TahinPekmez- bebeğim henüz kelime söyleyemeyecek kadar küçük agu gibi sesler çıkarıyor sadece ama bazen diyorum ki ilk babayı öğretcem çocuk baba dediğinde bak babası seni istiyor deyip atacam kucağına 😁
Berilsmom46 Uzunkipriikk bu ben olabilir miyim acaba 🤣 benim kizimda hep aguluyor ilk kelimesi uykusu gelince ee oldu sonra of dedi bugün de ba dedi 5 ayını bitirmek üzere
minikkoalammmm -TahinPekmez- benim kızım daha 3.buçuk aylık heyacanla sabırsızlıkla ağzından çıkacağı o ilk kelimeyi bekliyorum🥰🙏🏻 Tahmini ne zaman söylüyorlar ilk kelimelerini