Aselemine27 valla gece altını değiştirmeden emzirir yatırırsam maksimum yarım saat sonra uyanıyor ve bezi değişene kadar ağlıyor o yüzden uyandı mi ilk bez değiştirir sonra emziririm ki bir daha ne uyanıp ağlasın nede uykusu dağılsın biz yakın zamana kadar günde 15_20 bez degistiryorduk bu ara 15 i bulmuyor bile bazen