Bebegim 2 ay 5 günlük , uc gündür sütüm biraz azaldıgı ıcın mama veriyorum (hipp) uc gundur de az kaka yapıyor sadece anne sütüyle daja cok yapıyordu . Hanı yapıyor diye genede biraz oralı olmadım . Simdi de sütümü emdiginde daha emerken kusuyor memem agzındayken . Sag gogusum onceden en sevdigi gogusumdu , sonra sol tarafı sevmeye basladı sag tarafım azaldı solu vere vere sagı sagıyorum arada ama cok verimli degil . Mamada da bazen kusma oluyor mamayımı degistirmeliyim memeye ne cozum bulmalıyım? Neden boyle yapıyor bu cocuk 😣 2 ay asısı olduk 2 gün once bide bunların üstüne cocugun huyu degıstı 11 de yatan bebek gece 2 de yattı dun aksam 🥺