Ya dolandirildik mi acaba dün gece bişey aldım parasında değilm . Umurumda bile değil . TC istemislerdi kayıt bilgilerinde bende yazdım . Ürünü aldım sabah eşime mail gelmiş barkod gönderin diye . Eşimde diyor dolandirici olabilirler niye bilmedigin siteden alışveriş yapıyorsun . Ay kimse var mi bu siteden biseyler alan toptancı gibi bir site Google üzerinden giriş yapılıyor . Çok tedirginim 🙄🙄 lütfen bilen bilmeyen yorum yapsın belki bilen birileri çıkar kızlar nolur