emation55 Bebeğim istediği birsey olmadığında kafasını yere vuruor ve yüzüme bakıyor ne yapmam lazım çok sinirli basına gelen var mı ya
a010101 emation55 her bebeğin ifade tarzı farklı olabilyor sanırım benimkide cımırır beni nerden öğrendin daha kaç aylıksın göstersen yapmaz ama ben şimdiden anne cicik böyle yapılmaz dıye anltyrm bakalım
FistikliLokumum emation55 benim esim de kücükken öyleymis :) esim kafasını yere vurunca karsısında babası da kendi kafasını yere vurmus esim bi daha yapmamıs :) bi deneyin belki ise yarar
arassmom emation55 benim amcamin torunu daha fenaydı 🤦🏼♀️ istedigi olmayinca resmen kriz geciriyordu ona dokunamiyorduk simdi buyudu baya 6 yasinda ve. Normallesti korkma büyüyene kadar olabiliyor 😐
emation55 a010101 ya bilmiorm korkuorm böyle devam edecek nerden öğrendi gördü bilmiorm 14 aylık daha
Ayazcik Benim yeğenim de öyleydi sinirlendiğinde sürekli kafasını yerlere masaya falan vururdu sonra kendiliğinden bıraktı baya bir sürdü ama
maysa-19 emation55 o an aşırı tepki verme dikkatini başka şeye çekmeye dağıtmaya calis.unutur zamanla
maysa-19 emation55 benim yigenimde bı isiridi evlerden irak kopartma seviyesindeydi.etraftsn gulen yada yapma diye kızan olursa daha fena ısırirdi.en güzel unutturmak🏵️