Kızım 3.5 aylık olana kadar o kadar sütüm oluyoduki anlatamam ondan sonra birden azaldi bebeğimde az gelince emmedi ac kalincada mama verdim şimdi 6 aylık yine emziriyorum doymasada 2 damla gitsin en azindan diye bu saatten sonra cogalirmi eskisi gibi ne yapmam lazım akıl verin makinam fln var