eylulnisa_20 meftayı görmeyecek Sadece etrafında ağlayan insanlar olacak yüksek ihtimalle o da ağlayacak. Zaten çok kalbalık olmazsınız diye düşünüyorum. En azından bir süre başka bir odada klırsnaız insanlar sakinleşince bir araya gelin. Bebeğin olduğu evde hüzün çabuk dağılır derler.