Saudade aspiratörle serum sıktıktan sonra çekerseniz daha da rahatlar. Genzi dolu demişsiniz. Eğer genzi doluysa serumla bir kısmı mutlaka çıkıyordur ama kalanlar için aspiratörle çekin derim. Sümük yok diyorsunuz ama serum suyu sıkınca genizde olanlarda yer değiştiriyor, o akıntı şeklinde birikenleri aspiratör çok güzel çekiyor. Ben serumu sıktıktan sonra çektiriyorum bazen çok şaşırıyorum aspiratörle çektiklerime, büyük insan gibi sümük çıkıyor demek ki ondan rahatsızmış diyorum.