Dün gece kanal tedavisi yaptırdım emzirdigimide söyledim 2 saat emzirme dediler dün hiç emzirmedim sabaha kadar sadece mama verdik ama sabah kalkinca emzirdim internetten bakınca ilk sütü sağıp atmak gerekiyormuş ben bilmiyordum öyle birşey demediler bana bebeğime bir zararı olurmu?