Esmis Kızlar merhaba bebeğim 2 aylık olmak üzere. İlk 20 gün çok çektim yaralardan hatta birkaç gün hiç emziremedim. Aonradan iyileşti emzirirkwnn keyif almaya başladım ama dinden beri tekrar o acılar var doğru tutturuyorum memeyi ama niye yine böyle oldu anlamadim . Bir göğsümun ucunda hafifbeyazlik var tekrar yara olmasından çok korkuyorum . Sonradan uyor mu böyle acaba
maysa-19 Esmis sonradan hatırladığım kadarıyla şöyle olur.bi tikaniklik birikme yada iltihap kapma durumun da
cansu_dogru Esmis ilk zamanlarda oluşan yaraların geçmesi için herhangi birsey kullandınız mı ? Kızım 15 günlük maalesef aynı sıkıntıyı şuan bende yaşıyorum
DefneRana3881 Esmis sonradan oldu bendede kızım 55 günlüktü mahvetti beni göğüs kalkanı aldım o biraz rahatlattı yoksa tahin yağı zeytinyağ lansinoh krem ayva çekirdeği bilmem ne hiçbiri işe yaramadı
Esmis maysa-19 olabilir o hic aklıma gelmedi . Bebek sadece memenin ucunu tutunca insanın canı yanar o şekilde oluyor ama kahverengi kısım hepsi ağzında
Esmis cansu_dogru burda yazan herşeyi denedim nerdeyse ama uzun süre gecmedi . Sakin bırakmayın emzirmeyi illaki geçecek . Buzdolabı poşetini kesip ucuna koydum nemli kaldı biraz yaralar öyle yumuşadı döküldü onun etkisi çok oldu .ayva çekirdeğinin jeli de iyi geldi biraz hafifletti. Emzirmeden sonra kendi sütümü sürdüm kurumasını bekledim üstüne ayva jeli aynı şekilde kurudu öyle kapattım deneyebilirsiniz
maysa-19 Esmis pamukçuk olabilir demiş bı anne.karbonati dene ama olası bı iltihap durumu sen çok zora sokar bı saglikocagi ebesine danış derim.
Zeynep088 Pamukçuk olabilir eğer beyazlık varsa. Bebeğinizin ağzında da beyaz şeyler varsa size de bulaşmıştır. Karbonatlı suyla bebeğinizin ağzını ve göğüs ucunuzu silin her emzirmede
[silindi] bebeğim 9 aylık, göğsüm 1 hafta iyiyse 15 gün yara içinde iyileştirmeye çalışıyorum.. bi geçiyor bi iyileşiyor.. bazen canıma tak ediyor, sütten keseyim diyorum sonra kıyamıyorum kızıma en iyisi ben çekeyim diyorum..
Esmis [silindi] kişiden kişiye değisiyor birde .ben bir dsha olmaz diye düşünmüştüm demek oluyormus gerçekten zor bir durum sürekli olmasi
Sultanz Esmis bence gümüş kapak bulundurun. Ben biraz sızlar gibi olunca hemen bir iki gün gümüş kapak kullanıyorum geçiyo. Başka hiç bir şeye gerek yok . Çok güzel iyilestiriyor ve yara olmasını önlüyor
Esmis Sultanz mama veriyorum çoğunlukta. emziriyorumda meme redidini aşmaya çalışıyorum bırakacak gibi . Eğer emmeye devam ederse aynen bulundurmak lazim gümüş kapağı . Birçok kişi faydasını görmüş ben kullanmadom
Esmis Kumruu evet canım sagol . Görüntü olarak baya benziyor buna . Ufacık birşey ma can yakiyor . Tekrardan yara olcak sandım bende