BMA canım çok geçmiş olsun benim kızımda 3 günlükken sarılıktan hastaneye yattı gözlerine bandaj taktılar diye sabaha kadar ağladı doktor muayenesine giderken göbek bağı düştü ama hala orda çıkıntı vardı biz şok olduk doktor fıtık korkmayın çok ağlamaktan olmuş dedi 1 yaşına kadar inebilir inmezse mecbur ameliyat dedi 3.5 aylıkken inmeye başladı şu an 4,5 aylık normal bir şekile döndü darısı size inşallah☺️🤲🏻