Kızlar ben hala bıraktıramadım bezi ne yapmam gerekiyor bu hafta içinde bıraktırmak istiyorum artık deniyorum ama olmuyor tuvaleti gelince anne ben yapıyorum diyor o sırada hemen götürüp oturtuyorum tuvalete ama orda yapamıyor küçük bebeğim var pek çok ilgilenemedim de bu zamana kadar kaldı ne yapmam gerekiyor bilgili olanlar yardımcı olabilir misiniz