Bu ay adetim 1 hafta gecikti biteli 13 gun oldu adetim bittikten sonra kahverengi bir leke geldi sonrada şeffaf akintida biraz kan be dünde aynı şeffaf akintida kan geldi belim ağrıyor bugünde çok az pempe bir kan vardı neden acaba adet olirmuyum böyle erkenden yaşayan varmi