Svvl032021 Kızlar bebeğim şuan 3 ayın içinde ve dönemlerde kehribar önerenler var çevremde kullanıp faydasını gören var mı kimisi görmedim diyor
Deletedmom0099 Svvl032021 4 aylık olduğundan beri takıyorum salyayı kesti ve diş dönemlerini rahat geçirdiğimizi düşünüyorum 12 dişi var
SemaK Svvl032021 kullanmadım 11 aylık 6 dişi var salya yada huysuzluk olmadı çocuktan çocuğa değişiyor bu durum diye düşünüyorum