Zeynepylmzzz 7. Gün çağırdı bandajımı 3. Gün kendim almamı söylemişti, sadece karından kontrol etti kalıntı vs bişey yok herşey yolunda gidiyor dikimi güzel dedi, 40. Gün tekrar gel dedi Rahime bakarız dedi gittim o zaman şakayı dan rahme baktı toparlamış bi sorun olursa gelirsin dedi yine ☺️