Nerdeyse 7 ay oldu dogum yapalı ve hala adet olmadım cok stres yapıyorum bebeğim sık emıyor gece gündüz 2-3 saate bır memede . Afedersiniz korkuyorum da hamılelık vs olur mu dıye önlem almamıza ragmen. Benım gıbı olan var mı adet söktürücü mu kullansam ya da doktora gıtsem adet olmak ıcın bır ilaç verır mı