sedamanavoglu Bebegim 10 aylık bu hafta ise basladım. Sagdıgım sütü biberonla iciremiyorm 4 e kadar zor dayanıyor. Ne yapmam gerekiyor?
Obsesifk sedamanavoglu başkası icirmeyj denesin öylede mi içmiyor sen yokken kim icirecekse o icirsin
Eldarwenn sedamanavoglu instagramda ayşeebe de görmüştüm. İçmemelerin nedeni sütümüzün içindeki bi madde sütn tadını değiştiriyormuş. Bazı bebekler bu tattan hoşlanmazmış. Sütü cezvede kaynatmadan kenarları cızırdayana kadar ısıtınca bu sorun ortadan kalkarmş. Yinede sizde bi araştırın.
Eldarwenn sedamanavoglu https://www.instagram.com/p/Bziv9j2HArN/?igshid=12iha49mobucn Canım yine krşıma çıktı. Belki çözüm olur. 🤷🏻♀️
arya_moms ayni durumu yasiyorum emmek istemiyor beni sagim yaptigimda da icmiyor emzirme danismanlarina vs danistim kesin bisey demiyorlar kaldim oyle sutum var cocuk icmiyor