realistbirhayalperest Bilgeuyar ben ilk 5 Ay emzirmiştim. Sonra kızımda çok istemedi fırsat bilip kestim.
Tuba Bilgeuyar tandem emzirmesi deniliyor buna yani emzirmekte sakınca yok, tabi riskli bir gebelik geçirmediğiniz sürece 🤗 ben emzirdim ama oğlum kendisi sütün tadı değiştiği için emmeyi bıraktı