sedaykn mutluuanneee Ayakta emzirince emiyordu benim kızım. Bazen de önce 2 - 3 dakika sağıyordum. Ondan sonra emziriyordum. Zaten bir süre sonra ona da alışıyorlar emmesi geliştikçe.
Annekizz mutluuanneee Benimde tazyikliydi 2-3 ay red yaşadım 4 aya kadarda sürdü hatta ağlama krzileri meme tutmama ayakta gezerek emzirdim bide önden biraz sağdım çok tazyikli olmasın diye
Balliko Ben yatarak emzirmekte buldum çareyi bir yalında kızım hala öyle emziriyorm , Red durumları da ancak 4. Aydan sonra rahatladı