6613rabia 2 ay 12 günlüğüz biraz talihsizlikler yaşadık covid olduk ve 2. Ay aşısı olduk bunlar olmazsa çok daha güzel geçecekti çok minnoş oluyorlar ellerini tanımaya başlıyor gülücükler atıyor 😍