Mnur verem ile birlikte 2 aşı daha yapıldı bize, 7 gün bebeği tanıyamaz olduk, her akşam ağlıyordu, hiçbir şeyden mutlu olmuyordu. Karma aşı çok zor oluyor. Aşıdan sonra 2 tane ateş düşürücü verdiler, birisi evde bulunması içinmiş. Ateşi çıkarsa ver dediler