Kızlar daha öncede bu platformdan yardım istemiştim 10 gün önce doğum yaptım. Emzirme sırasında göğsümde ciddi yaralar oluştu hatta öyle ki göğüs ucum sütyenime yapışmıştı. Çok şükür bu sorunları atlattım bu yüzden sizlere de destek olmak adina nasıl başardigimi anlaticam 🤲🏻
Öncelikle çoğunuz gibi bende Lansinho krem aldim. Sütün çok fazla gelmiyordu gelmesi içinde emzirmem gerekiyordu. Ama böyle bir acı yok resmen meme ucum kanamiş acıdan kıvranıyodum. Çoğu arkdaşim yaralı meme uclariyla emzirmeye devam ettiği için meme uclari dahada ileri boyutta kötüleşmesi. Bunu düşünüp şöyle ilerlemeye karar verdim. Zaten sütüm çok gelmiyordu her şekilde mama takviyesi yapmam lazimdi gün içinde bir iki defa mememi gösterdim daha sonrasinda kremi sürüp o şekilde uyudum. İnanın bu krem bir gecede tüm yaraları topluyor. Bu döngüde bebeğim emmeyi ögrenene kadar devam ettim. Şimdi çok rahat bir şekilde bebeğimi emzire biliyorum. Yani kısaca tavsiyem illa emecek diye memeyi yıpratmayin dinlendire dinlendire aliştırın hem bebeği hem memeyi🤌🏻💙
Süt arttırma konusuna gelincede bol yeşillik,bol bol su,uyku, komposto,kuru taze meyveler,ceviz badem,helva,humana bitki çayı ve b12 takviyesi alıyorum.
Süt için dikkat ettiklerim yediklerim bunlar gözle görülür bir artış oldu sağdığımda ger geçen gün milim milim artiyor 🤲🏻🧿💙
Umarim birilerine faydam olur❤️