Fadile Kizlar bugun 11 gunluk olduk daha gobek bagi dusmedi kizimin biraz once altini actim biraz kalkmis ve 1 yarim damla kadar kan vardi etrafinda ne yapmaliyim korktum dr faln gerekiyomu
Esra57 Fadile canım normal öyle olması ama göbek kordonu için kitler oluyor ondan temin etseydin keşke daha çabuk düşerdi göbek bağı hemde enfeksiyon kapma gibi bı durum olmaz ama korkulacak bişey yok merak etmeyin ☺️
mehmel54 Fadile normal canım kuru ve temiz tutman önemli bizde de öyle olmuştu hem düşmeden önce hemde düştükten 1 hafta sonra kanamıştı az bir şey çok korkmuştum bende ama normalmiş 😅