Kızım bugün tam bir aylık oldu. Şimdiye kadar hiç bi sorunu gayet güzel emiyodu ağzından süt aka aka ama sonra 3 4 geçerdir biberon veriyorum her ne kadar istemesemde. Sonunda emmeyi bırakacak diye korkuyorum. Niye böyle oldu anlamdım sütümde var. Aranızda emzirme danışmanından destek alan yada başına böyle bişey gelen varsa fikir verebilir mi